9 april 2014

Sjunga idaaaaaag c8

Idag hade vi nationella prov i historia .-. Det gick nog bra! Vi hade det i typ 2 timmar (+ typ en halvtimmes textläsning..?) i sträck så vi fick gå hem efter lunch och jobba hemma med en grej istället för att jobba med det i skolan 8DD
Det var ganska chill eftersom det inte tog så lång tid att göra = mer tid till annat yeyey = fastna framför datorn ... öh

Men iallafall så ska jag sjunga på Popit-festivalen ikväll c:  Det är som en "festival" på musikskolan där jag går på solosång (Popskolan mwöhöh) där alla elever som vil får uppträda! Jag ska sjunga Songbird med Ellen Benediktson och min bror ska kompa på gitarr ^^

Förlåt för att det inte har kommit upp något blogginlägg igår eller i förrgår men jag har liksom inte haft något att blogga om! :c

En random bild för att jag inte har nåt bättre att lägga in och ett inlägg utan bild blir ju så tråkigt ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar