2 april 2014

Pocky, tights och felstavningar

Hallå!
Idag så var vår klass på teater (yey) och efter den så stannade några av oss i klassen (typ 4 pers ehe) kvar i centrumet vi har och chillade och så. Då köpte jag 2 saker (omg coolt) :3
Jag köpte chokladpocky och ett par tights ^^

Köpte tightsen för 30 kr (som man ser) på HM c:

Pockyn kostade 12 kr på nån thaiaffär cx

När vi var på Ica såg vi lite felstavningar.. Eller två men jaja cx 
Först My Little Ponny .-. Alltså menar dom ponny på svenska eller har dom stavat fel? hah.. -.-

Btw så är det fett dyrt att köpa mystery bags på vår Ica (33 kr :0) och så har dom inte nyaste serien :c

Andra felet är gräddkol hahaha xD Det ska ju stå gräddkola men liksom nej jag vill inte ha grillkol jag tar gräddkol hahaha gud vad jag har dålig humor... 

hah

Men ha det gött igelkött nu ska jag äta pocky baj baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar