10 april 2014

Pepp, prov och vad kan man blogga om?

Imorrn är det påsklov omg awesome. 
Nej men jo. Och då blir det London ihiiii ^^ Är så sjuuuukt peppad 8DD yeyyy
Ska träffa Klaraaaa yeyyyyyyy! Och shoppa :33 mwöhöhöhöh 

Idag var det ett till nationellt prov i historia.. ;__; Men sen ska vi bara ha NO prov vecka 19 men sen är det inga mer nationella wihiiiiooooooo 
Alltså, jag har ju inget emot prov men just att man får betyg på dom och att dom heter liksom just Nationella Prov det gör det liksom hotfullt.. Nej inte hotfullt men jajaja nåt
Men det gick nog bra c;

Nej men nu sitter jag och bloggar. Va gööööruuu verkligen det?? 
Jag har liksom ingenting kul att blogga om, liksom vad kan man blogga om mer än sitt liv liksooooom? Och hur intressant är det liksoom? Liksom, liksom, liksom, liksooooooom!! hjälp Nej vad jag är tråkig och vilket långt inlägg det här blev 0_0 

Juste måste göra en läxa oxå.. Nej jag gör det sen säger vi .-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar