25 april 2014

Fabiga luc, fel affisch o sånt

Nu sitter jag i soffan (ooo cooooolt) och har kollat på Doctor Who c:
Jag är på avsnitt 14 på säsong 6 :3 tror att avsnitt 14 är det sista men det trodde jag om avsnitt 13 såååååå .. Ååååhhh jag verkligen älskar Doctor Who <3 Sååååå braaaaa

Jag har oxå fixat GIMP till min dator så nu kan jag göra fina saker yyeyeyey
Det jag nu gör är en finfin header till Lucs awesomiga blogg som hon nyss skapade c88 (fabigaluc.blogspot.com) (den e awesome ändå sådeså) (läs den även om det inte finns något inlägg att läsa) (nu)

Sagan om den finfina Doctor Who-affischen
I en affär i London såg jag en väldigt fin Doctor Who-affisch. Så jag letade upp rätt nummer och tog den affischen (köpte den jag snodde den ju inte menmen). Och eftersom det var rätt nummer så tänkte jag att det såklart var rätt affisch så jag öppnade den ju inte för att kolla. När jag nu idag skulle sätta upp den så såg jag att det inte är samma affisch! Som tur är så är det ändå en Doctor Who-affisch.. Men ändå inte samma cx Fast den här var nästan finare c'':

Så fiiiiiiiiiiin :'''''DDD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar