28 april 2014

Såååååå vaaaaaaaaaarmt

Nu sitter jag ute på balkongen och dricker saft c: Det är ju så sjuuuuukt varmt idag! Iallafall om du bor typ i stockholmstrakten ;D Nej men det är ju till och med varmt i skuggan omg

Idag hade jag shorts. wöw va coolt. Jag var typ den ända som hade det idag i skolan hah alla ba nääää långa byxor cx o så kom jag där med short och linne eftersom jag hade sett på vädret att det skulle bli typ 20 grader idag och det blev det! skitvarmt

Eftersom det är så varmt så känns det som om det typ är sommarlov om en vecka eller något men nää det är april. april. april. april. DET ÄR APRIL
Det är ju maj på torsdag men ändå liksom wöw varmt

Hjälp jag pratar om vädret. Är det inte när man pratar om vädret som man inte har någonting att prata om eheeeee... .-.
Men jag har ju inget annat att skriva om cx

JOOOOOOOO VÄÄÄÄNTA, jag ska ju på Divergent med Luc på onsdag det ska bli naajjjjssss c88 Iiiihihi längtarr :3333
så är planen..

Shit va långt inlägg det här blev haha Cx Men nu ska jag inte blogga mer för jag ska gå och byta shorts (dom här är typ för små juuuuuuuu >8c )




1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas att du har fått en bra start på veckan
    & att du mår bra! :)

    SvaraRadera