28 december 2014

Mitt 2014 ^^

Eftersom vi befinner oss i slutet på 2014 så tänkte jag göra en liten lista på saker jag gjort under året som gått! Får se om jag får med det mesta höhö

Under 2014 har jag..

... börjat kolla på Doctor Who!!
... varit i London :D
... haft massor av nationella prov .-.
... blivit tonåring C:
... sett One Direction och 5 Seconds of summer ;)
... slutat 6:an :3
... varit på Harry Potter the Exhibition i Norrköping! c8
... varit på MULTICON :DDD
... varit i Göteborg och andra ställen där omkring cx
... börjat 7:an i ny klass och på en ny skola C:
... varit på Ed Sheerans konsert i Globen 8D
... varit i Köpenhamn <:
... firat jul haha cx

Som ni ser har jag haft ett väldigt najs år och vi får väl hoppas att 2015 blir lika bra eller ännu bättre! :DD
Det jag har att se fram emot mycket är ju Jamboreen i Japan och Multicon hihih

ooh titta ett isigt fönster wow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar