29 juni 2014

Harry Potter the Exhibition

Jag var ju som sagt på Harry Potter the Exhibition.  (Det var i torsdags men har liksom inte tänkt på att blogga cx) Och det var bra. :) 
Nejmen jo, det var ju inte direkt som Harry Potter studio tour i London men det tror jag att man fattar då det i London är själva studion där filmerna o så är inspelade, medan den här utställningen är en utställning med kläder och prylar! ^^
Men jag och min kompis Sofie hade väldigt roligt iallafall c;;

Dom hade ju en fin shop också. Där köpte jag lite saker ;3
Det blev en hufflepuffslips, en hufflepuffmössa, en chokladgroda och gelesniglar ^.^
Har inte ätit något av godiset än, slipsen har jag använt lite men mössan får vänta tills i höst (eller ovanligt kalla sommardagar...) c8
Bilder kommer senare!

Btw så såg jag The Fault In Our Stars igår... Hade ju (såklart ;33) läst boken innan så var ju förberedd på vad som skulle hända liksom men ändå ^^ 
Jag tycker att den var väldigt fin o så c: Älskar den boken <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar