15 november 2013

Ajm sow sorry

Nej men seriöst det är jag.
Jag typ säger att jag vill att min blogg ska bli fett stor och ha flera tusen sidvisningar per dag, men hur ska jag kunna få det så om jag aldrig bloggar? :c
Nej, jag måste bli bättre. Nu är det skärpning på riktigt! Änd aj miiin itt! Fin engelska x) Alltså jag kan stava enghelska på riktigt men det är kul att skriva så x)
Jaja. Men nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på lite musik. Jag kanske kan dela med mig av min favorit spellista på Spotify! :)

Wings - Little Mix
Roar - Katy Perry
The A Team - Ed Sheeran
Not a love song - Ross Lynch
Pompei - Bastille
DNA - Little Mix
Story of my life - One Direction
Skyscraper - Demi Lovato
Safe and Sound - Taylor Swift, The Civil Wars
Over Again - One Direction
One way or another (Teenage Kicks) - One Direction
Let her go - Passenger
Lego House - Ed Sheeran
How ya doin'? - Little Mix
Heart attack - Demi Lovato
Give me love - Ed Sheeran
Everything has changed - Taylor Swift, Ed Sheeran
Det kommer aldrig va över för mig - Håkan Hellström
Change your life - Little Mix
Best song ever - One Direction
C'mon c'mon - One Direction

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar