25 oktober 2013

Trött

Det här inlägget är från i tisdags, det är bara det att det inte ville ladda upp då x) 

Hallåjj!
Nu sitter jag i soffan och såsar med en drickyoghurt och Svenska hollywoodfruar.
Idag har varit en fartfylld men kulig dag! :)
Först var vi ju och simmade, sen var vi på Naturhistoriska museet och såg på Cosmonova och sen så var jag på badmintonträning! Så nu har jag duschat och pluggat så nu kan jag bara ta det lugnt framför TV:n :)
Imorron så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Skolan.. Som vanligt x) 
Jag brukar ju ha sång, men det är varannan vecka så jag har ingen imorrn.. 
Så imorrn kan jag gå hem och plugga lite x) 
Vi har jobb som måste vara klara den här vecka som jag måste göra klart.. 

Lite bilder jag har ritat x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar