18 maj 2013

Spruta!

Halloj!
Idag tog jag spruta. Aaaah! Alltså herregud vad jag är rädd för sprutor!
Det var livmoderhalscancer-sprutan. Den tredje, och sista! Wohoo! 
Jag måste faktiskt gratulera mig själv för det här var första gången jag inte grät när jag tog spruta! Grattis till mig! 
Sen så har jag ju en sån snäll fröken så vi fick godis efter :)
Nu är jag lite öm i armen och det gör ont när man rör på den :(
Jag hoppas att det är bättre tills imorrn för då ska jag typ försöka städa mitt rum... :]
"Lycka till Ebba
 Tackar tackar! 
Nej, men nu är jag trött och ska sova :3
Herrå! :)

Btw, om någon undrar varför jag inte har bloggat på hela den här veckan typ så är det för att jag har haft lite skolgrejer att göra! Men nu ska jag försöka bli lite mer aktiv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar