12 april 2013

Inte bloggat på länge omg.

Hejsan svejsan!
Nu sitter jag i soffan med en filt över knäna och gör ett mobilinlägg på den här bloggen. Jag har tittat på film! "Modig/brave" heter den och jag har sett den en gång på bio men jag ville se den igen! :P
Jag har börjat få sömngrejs i ögonen så jag ska snart gå ner till mitt ljusblåa rum och sova!
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra så jag tar den dagen som den kommer! :D
Juste, det jag egentligen skulle berätta var att jag inte har bloggat på länge, inte att jag har tittat på film.. Jaja, jag har inte bloggat på länge på grund av något som heter skola och kompisar och fritidsaktiviteter.
På söndag har min kör genrep till vår konsert som vi ska ha någon-gång-snart-när-jag-inte-vet-exakt-när Cx
Igår läste jag btw ut två böcker! "Harry Potter och dödsrelikerna" (världens bästa bok) och "glasbarnen" (inte världens bästa bok). Jag vet vad du tänker nu; "Åååhh hon kan ju inte säga att hon älskar Harry Potter när hon inte ens har läst alla böcker!" Och nej, det kanske jag inte kunde. Men nu kan jag det för nu har jag ju läst alla böcker! :D
Hihi! :3
Nu känner jag att det här blev ett väldigt långt dåligt mobilinlägg, så jag slutar nog skriva nu och hoppas att någon någon gång kommet känna sig road över att sitta och läsa den här texten skriven av en elvaårig ebba klockan kvart i elva en fredagskväll år tjugohundratretton.
Men ha det gött igelkött! Så hoppas jag att vi ses imorrn! Om jag inte glömmer av nån skum anledning ;3
Jaja! Hajdåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar